28 Mayıs 2013 Salı

Merhaba


MERHABA
Bebeğimin dünyaya gelmesini beklediğim şu yaz günlerinde beni en çok oyalayan şeyin yine işlerimle uğraşmak olduğunu anlayıp, hamileliğin yarısında bıraktığım işlerimin başına tekrar dönmeye karar verdim. Ama bu sefer biraz hafifletilmiş şekliyle… İnternet üzerinden!

Ben hamileliğimi daha önce vakit ayıramadığım şeylerle uğraşarak geçirmeye karar verdim ve böylelikle “ONCA ŞEY” ortaya çıkmış oldu.


Ben burada sizlerle yaptığım el işlerimi, yazılarımı ve fotoğraflarımı paylaşmak istiyorum. Umarım sizler de benim kadar güzel vakit geçirirsiniz. Tekrar Merhaba!

17 yorum:

  1. merhaba Gonca:)güzel ve özenli işlerini burada görmek harika olacak.. hoşgeldin blog dünyasına:)

    YanıtlaSil
  2. Blog dünyasına hoşgeldiniz, bebeğinizi de sağlıkla kucağınıza almanızı dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Çok heyecanlı günlermiş gerçekten. Amin diyorum

      Sil
  3. Merhabaaaaa....
    Hoşgeldin aramıza, güzel paylaşımlarda buluşmak üzere, hoşgeldin :)

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar hayırlı olsun bloğunuz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim yorumlarınız ve iyi dilekleriniz için.

      Sil
  5. öncelikle sağlıklı bir hamilelik diliyorum size.ve hoşgeldiniz blog dünyasına.keyifli ve güzel paylaşımların bizi beklediğini tahmin ediyorum.
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum güzel dilekleriniz için. umarım vakit buldukça yaptıklarımı paylaşmayı planlıyorum

      Sil
  6. Hoşgeldiniz :) çok seviceksiniz bu renkli ve arkadaş canlısı blog dünyasını :)

    YanıtlaSil
  7. teşekkür ederim. ben de öyle olacağını umuyor ve düşünüyorum. :)

    YanıtlaSil