20 Haziran 2013 Perşembe

DABA, EKMEK SEPETİ VE HAVLU TAKIMI

3'LÜ MUTFAK TAKIMIM
DABA
Artık siz de biliyorsunuz tasarımı bana ait olan bir ürün. Demlik altı buhar alıcısı demek. Kısaltınca DABA oldu. Çok kullanışlı bir ürün olduğunu düşünüyorum. Kullananların yorumlarını bekliyorum. :)



BİR DİĞER DİKİŞ ÇALIŞMAM 
 Ev tipi dikiş makinesiyle tanıştıktan sonra bu ürünler ortaya çıktı. Tabii ev tipi dikiş makineleriyle tanışmam annem sayesinde oldu, diğer her türlü yenilikle tanışmam gibi onu da bana tanıtan eşimin annesi oldu. 
Herkese tavsiye edebilirim. Hem fiyatları uygun hem de ufak dikiş işlerinizi rahatlıkla yapabiliyorsunuz.(Biraz makine reklamı gibi oldu ama:))
Umarım beğenirsiniz:)







3 yorum:

  1. ben bir daba kullanıcısıyım:) ve şimdiye kadar böyle bir ürün neden yokmuş diyorum her kullandığımda..ve bu takımlara da bayılıyorum.. ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim ecerce. güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  3. Kesinlikle çok kullanışlı ,keyifli ve çok emekli çalışmalar ellerine sağlık..

    YanıtlaSil