3 Mayıs 2014 Cumartesi

Merhabalar...
Hamilelik, gezi olayları, doğum ve bebek bakımı sonrası tekrar karşınızdayım.
Tabii bebek bakımı bitmediğinden ve annelik ömür boyu süren bir süreç olduğundan hala eskisi gibi sık beraber olamayabiliriz. Ama yine de arada yaptığım çalışmalarımı sizlerle paylaşmak istiyorum. Çünkü sosyal ortamı özledim. Aslına bakarsanız iş yapmayı çok özledim.
Oğlum sesinden rahatsız olduğu için dikiş makinemi kullanamıyordum, ben de yeni bir iş arayışı içine girdim. Doğum günü için ne yapabilirim diye düşünürken kurabiye yapmak çok hoşuma gitti. Ben de atıldım bir serüvene. Hatta satmaya bile başladım. ilk kurabiyeler satıldı bile. Şimdi de yeğenimin kermesi için hazırlık yapmaya başladım.
Sizlerle bir kaçını paylaşacağım. Zamanla diğerlerini de görürsünüz.
Yeni iş, yeni heyecan...

                                                               KURABİYE


eni iş, yeni heyecan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder